Inget är som väntans tider

Publicerat 2012-01-28 19:11:56 | i kategori Vardag

Om ett par timmar ska vi åka till Flygplatsen. Känner mig lite mer motiverat till resan nu efter att ha fått iordning på allt. Har packat, fixat stallet och sagt hej då till hjästarna. Kommer sakna dem den här veckan! Var och köpte en bok och lite naturgodis att ha på planet sedan, om tolv timmar så kommer vi sitta på planet och längta efter att landa.

Jag har bara flugit två gånger förut tur och retur. Första gången var till Polen men 9.an, Underbara tider, och andra gången åkte jag och hälsade på min vän Lisa i USA.

Jag har längtat jätte mycket efter denna resa men samntidigt har det tagit emot massor att lämna hästarna. Tänk att några furbeningar har ungefär samma känslomässiga värde som en fet solsemester! Jag som alltid vart så avundsjuk på alla andra som rest och nu när jag själv ska göra det så har jag funderat på att stanna hemma bara för att jag är orolig för mina pollar. ;) Är man hästmänniska så är man! Ska iallafall försöka slappna av och ha det trevligt :)


Bild från en helt vanlig brygga i USA! :)
Postat av: Caroline Andersson

Härlig blogg!:)



kram

2012-02-03 @ 21:02:33
URL: http://tavlingsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: