Just another Tuesday

Publicerat 2012-01-17 17:41:54 | i kategori Vardag

Dagarna släpar sig fram emot Teneriffa resan, idag är det 12 långa dagar kvar till avfärd. Känns som en evighet.

Iallafall så har denna dag inneburit skola och lektioner i vanlig ordning. Vi har haft prov i småföretagande och gått igenom en del inför Nationella proven i Svenska. Jag och några av mina kompisar ska även vara med i balkommitèn iår och anordna våran studentbal, roooligt! Är det något jag verkligen ser fram emot så är det studenten! Ska bli galet kul!

Har precis slafsat i mig en Naturdiet- shake och ska alldeles strax bege mig mot stallet. Ska försöka springa dit idag också så att man får lite motion. Ska även försöka rida, får se om det går eller om vädret vill trotsa mig idag också.

Hörs sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: