Mål 2012!

Publicerat 2012-01-04 20:46:50 | i kategori Vardag

Tänkte nu ta mig tid att skriva ner mina mål för året! Jag brukar vara ganska virrig när det gäller mina mål och ta allt som det kommer, men iår ska jag ha en planering och något som jag stenhårt ska sträva efter!

Magnum:
- Debutera 110 cm innan Augusti är slut.
- Starta MINST 1 Debutant fälttävlan
- Felfri 110 cm innan årets slut.

Heidi:
- Bli mer samspelta.
- Kvala och debutera 130 cm INNAN Augusti är slut.
- Ha placering i 130 innan årets slut.
- Kvalade till 140 cm.

Det verkar väll inte vara helt omöjliga mål? För en gångs skull vill jag utmana mig själv och bli mer konsekvent i min planering. Det är ändå bara ett par milstolpar att nå men det kommer krävas en hel del arbete för att nå dit.

Detta året kommer även innebära att mycket förändras i mitt liv! Jag tar studenten och förväntas börja jobba och bli en självständig, vuxen ung kvinna. MEN mina hästar ska ALLTID vara prioritet 1!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: