Måndag - Veckan börjar urdåligt

Publicerat 2012-01-16 18:10:15 | i kategori Vardag

Haft en allmänt dålig dag än så länge. Haft idrott i skolan och idag fick jag vara idrottslärare för att försöka höja mitt betyg någorlunda. Åt helvete gick det... Några i min klass kan verkligen knepen för att få en att bara vilja ge upp och gå och gömma sig. Hade sedan Naturkunskap sista lektionen, satt och spelade Brick Breaker på mobilen. Jag gillar egentligen Natur och Biologi- ämnen men kände att idag hade jag inte motivationen att koncentrera mig. Åkte sedan pissnödig som en gris hem med bussen och hamnade här. (Y)

Just det! Anmälde mig även till att pröva för att bli Diplomerad inom Växtodling/Maskin! Vet inte om jag kommer klara det men det är säkert nyttigt, och om jag klarar det så har jag säkert en jätte merit sedan när jag vill bli maskinförare!


Här kör jag en liten mini-grävare i 1.an :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: