Sadelutprovaren kommer idag!

Publicerat 2012-01-05 11:38:22 | i kategori Vardag

Så idag ska vi äntligen ska vi få bukt med Heidis sadel som ligger och trycker på hennes bogblad. Jag har en Jackson legano som jag egentligen älskar eftersom den är så skön att sitta i, men passar den inte så gör den inte och då mste den bytas ut. Eftersom jag fått förklarat för mig hur mycket en felaktig sadel kan förstöra så ska det bli skönt att se om det kanske går att värma om den, om inte så får vi se om Sadelutprovaren hittar en sadel som passar så kan man iallafall börja spara pengar när man vet vad man ska ha!



En sådan här sadel är det jag har.
Postat av: Caroline

SV ca 17 dagar så det går riktigt fort!

2012-01-08 @ 21:11:29
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: