Semester!!!

Publicerat 2012-01-11 22:00:14 | i kategori Vardag

Åhh så underbart det ska bli! Den 29.e Januari drar hela familjen Svensson -Zetterblom iväg till Teneriffa på en heeel veckas semester!!! Pappa har på något sätt lyckats vinna en resa så för första gånger drar vi iväg utomlands utan några hästärenden! Helt ledigt, fattar det knappt. Jag är snart 19 år och har aldrig upplevt en solsemester. Vi ska dessutom bo på 5-stjärnigt hotell! Vi Svenssons kommer vara typ kungar i en hel vecka!! Awesome!!!

Dock innebär det att jag får ställa in min planerade tävling på Bullersta, men men det kommer fler tävlingar under året! :D


Random google bild! Jag längtar!!
Postat av: linnea

hörde det ! fufasen så kul för er :D hoppas att ni får en KANON bra vecka där borta!! kram

2012-01-12 @ 15:35:43
URL: http://linneahutanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: