Sen kväll

Publicerat 2012-01-15 00:06:53 | i kategori Vardag

Ikväll ska jag roa mig som fyllechaffis åt några kompisar. Behöver verkligen pengarna jag drar in på det för imorgon ska jag iväg och köpa en hösilagebal till mina och Zabines hästar så har vi en alldeles egen. Det finns så mycket jag vill köpa just nu! Vill fräscha upp min bil, köpa ny utrustning, student och balklänning,x saker till mig själv osv osv! Önskar att jag vore en riktigt snuskigt rik unge just nu.. Men tyvärr så är man blott en fattig Svensson... 

Iallafall så sitter jag och väntar på att mina kompisar ska ringa och vilja bli hämtade. Nu fick jag precis ett sms till av en annan kompis som ville bli hämtad senare! Man kanske kan försörja sig på det här? ;D


Såhär fin ska pärlan bli igen! Bara jag får råd att köpa färg och lite reservdelar så ska det nog gå att ordna...
Postat av: malin

SV: Ja det kan man. Här finns alla färger: http://kyro.blogg.se/category/rhinestones.html

2012-01-15 @ 14:54:49
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: