What happens today

Publicerat 2012-01-24 17:53:14 | i kategori Vardag

Nyss hemkommen från en minst sagt seeg skoldag. Motivationen nu sista terminen är bottenlös...

Men iallafall. Igår var jag ute på två helt ok turer med pollarna. Red Heidi i en av beteshagarna och det funkade sådär, var lite dolda isfläckar här och där. Magnum fick gå en liten uteritt och det funkade mycket bra. Det finns ett fält precis bredvid vägen på lilla sommarstugerundan så där tänkte jag prova på idag och se om det funkar.

Imorse steg jag upp kvart i 6 för att jag och Calle var tvugna att åka till grden och starta mammas bil med startkablar eftersom hon började jobba kl 6. Släppte ut hästarna och fixade lite smått medans jag var där. När vi kom hem var kl ca. 6.20 och det var bara att hoppa in i duschen på en gång och snabba sig för att hinna med bussen in till stan som går kl. 7. Tidiga mornar är det i min värld.

Men men, nu ska jag ta mig en Naturdiet-shake och sedan dra mig mot stallet! :)


Zamantha busar med en av våra shettisar i sommras, min längtan efter värme tar slut på söndag då vi åker till Teneriffa!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: