Nu känns det bättre

Publicerat 2012-07-18 23:25:13 | i kategori Vardag

Åkte till Carro idag efter jobbet och hoppade Heidi tillsammans med henne och hennes megasupersize häst... Jag tycker Heidi är stor men hon ser ut som en ponny om man jämför med Liz! Det gick iallafall bra och jag kände mig inte helt misslyckad. Känns mycket bättre inför tävlingen vill jag lova. Carro är verkligen en guldtjej, vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne! Hon peppar, skäller och skojar med mig precis när jag behöver det. Utan tvekan en av mina allra bästa vänner!
 
Dessutom är hon ju lite lagom super grym också!
Postat av: Victoria

Otroligt fin blogg, headern är underbar! :)

2012-07-19 @ 15:43:57
URL: http://evvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: