Back to reality

Publicerat 2012-06-10 12:23:36 | i kategori Vardag

Nu är studenten äntligen avklarad! Hade en toppendag i fredags och var så himla lycklig, allt flöt på exakt som planerat och min mottagning blev verkligen otroligt lyckad. Fick många fina presenter, bla fina shotglas, en prydnadshäst, en fin skål, örhängen, pengar, en okrossbar mugg och ett jättefint bord som man kan ha ljus på, ljus fick jag också.

Nu är skoltiden över och imorgon åker jag till Stockholm med pappa för att jobba på en ö fram tills onsdag. Vi ska isolera hus och lite sådant. Annars har jag ju sökt jobb som svetsare men det verkar inte bli aktuellt så jag har öven sökt som försäljare på stigtomtamacken, alla pengar är bra pengar. :) Idag skulle jag gått på den allmänna balen men jag struntar nog i den. Har inte hunnit rida på hur många dagar som helst och känner sådan abstinens! Har verkligen ingen lust att åka på bal när jag kan vara hemma och rida, dessutom har jag ju redan varit på en så jag sörjer inte.

Bjuder på ett gäng härliga studentbilder!








Postat av: anita björkman

Så roligt att få se bilder från din student, jag förstår att det har varit kul !

2012-06-10 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: