Finger skada

Publicerat 2012-06-21 12:30:53 | i kategori Vardag

Fick åka hem från jobbet igår en dag tidigare på grund av att jag (är ett klantarsel) råkade såga mig i pekfingret på en klingsåg. Skriver nu med långfingrarna på datorn vilket känns väldigt ovanligt, haha. Blev mer rädd igår än hade ont men mådde lite illa och var lite yr. Hade ju tur som inte sågade av hela fingret då den sortens sågar är skapligt vassa och klingan är mindre än en månad gammal. Fick ett ordentligt hack i fingret som en av mina jobbarkompisar tog hand om direkt så när jag väl kom till lasarettet hade såret dragit ihop sig typ 1 cm.
 
Kan tillägga att jag STORTRIVS ute på ön! Det är väldigt hårt arbete men jag gillar det verkligenoch har lärt mig massor med nytt.
 
Bjuder på ett gäng bilder från mitt kära jobb så får ni se vad jag sysslar med i veckorna!
 
 
 
 
 
Och avslutningsvis en bild på mitt skadade finger!
 
Alla bilder är tagna med min underbara Samsung Galaxy SII.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: