Mysko hälta

Publicerat 2012-06-24 21:07:48 | i kategori Vardag

Mamma longerade Heidi idag för att se om hon haltade något. Till en början såg hon ohalt ut men efter ett tag kom det tillbaka, det höll i sig i ca. 3 varv och sedan var det borta. Hon longerades i ca 10 min till men hältan ville inte visa sig. Jätte konstigt. Det finns ingen svullnad eller värme någonstans så det är verkligen en jätte konstig hälta. Hon ska få vila några dagar så får vi se sen. De fick nya skor idag pållarna så jag hoppas innerligt att det var något med de gamla skorna, att de klämde någonstans eller något sådant då hon hade hunnit fått rätt långa tår. Nya skor var iallafall på sin plats.
 
Imorgon åker jag tillbaka till stockholm igen och kommer hem på tisdag.
 
Min fina tjej <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: