19 år och en dag

Publicerat 2012-03-20 17:54:38 | i kategori Vardag

Igår fyllde jag hela 19 år, mitt allra sista år som tånåring och mitt livs händelserikaste år någonsin! Under året kommer jag att ta studenten och börja jobba och det är mitt första år som YR. Första året som jag inte tävlar ponny.

Hade en jätte mysig födelsedag igår. Firade hemma med min familj, min pojkvän och ett par vänner som kom förbi och grattade mig. Fick ett par stigbyglar med bred platta i metall så nu kommer jag förhoppningsvis sitta stadigt i sadeln! Fick även lite choklad, en tävlingsskjorta utan ärmar, en vit pikè och ståltråd till mitt avgasrör på volvon (hehe). Fick även min favorit mat (Spagetti och köttfärssås) och glass med blågult strössel.

Idag firar även jag och min pojkvän 1 år tillsammans. Det var alltså exakt ett år sedan som jag vinglade hem från krogen kl. 2 på natten efter vilt 18 års firande tillsammans med honom. Feels great! <3


Jag, Musse & Calle <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: