Blivit en sjukling

Publicerat 2012-03-21 11:13:09 | i kategori Vardag

Usch, har legat och spytt inatt och sovit jätte dåligt! Måste ha ätit något riktigt dåligt igår.. Ville inte va sjuk idag eftersom vi skulle ridadressyr för Maggan i skolan och jag var så sjukt taggad på att rida den med Magnum. Han gjorde btw sitt livs första skänkelvikningar i Måndags! Han har blivit grymt fin på de här 3 veckorna bara och 3 veckor återstår!

Ska villa lite och sedan dra till stallet, tänkte passa på att rida Heidi medan det är ljust. Funderar på att no en liten övning från min vän Danai, http://doverholtdanai.blogg.se . En med fyra räcken, ja ni kan ju titta själva. Den verkar rolig. Det är tur att det finns så många idè rika tjejer och killar där ute i bloggvärlden som skriver ut sina roliga övningar till oss andra torrbollar som har alldeles för dålig fantasi för att hitta på egna. ;)

Nu när jag ändå har tid ska jag anmäla till lite tävlingar. :)


Sjukt vacker pålle! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: