Dagens tävling!

Publicerat 2012-03-18 23:00:13 | i kategori Tävling

Har alltså vart med Heidi och tävlat i södertälje idag. Har vart en lång men spännande och rolig dag tycker jag!

Hoppade 120 och sedan Lagklassen som även den gick i 120 för min del.

I Första 120in var jag lite dum med mina händer här och där. Det ser verkligen illa ut men jag jobbar verkligen på det! Det är så svårt bara för jag tänker liksom inte på det. Heidi hoppade kanon iallafall och vi var dubbelnolla. Hon kändes så sjukt fräsch inne på både framhoppningen och banan. I omhoppningen blev det ett litet missförstånd när jag ville svänga och Heidi bjöd på hindret som jag ville svänga innanför. Vi hamnade nästan mitt i hinderstödet istället så fick snabbt styra undan och gå utanför.

I Lagklassen var hon återigen eldig och underbart framme. Var lite lugnare med mina händer i denna klass tycker iallafall jag. På hinder nr. 8 körde jag iväg henne för tidigt och hon räckte inte över och dunkade ner bakbommen. Jag höll på att flyga all världens väg men lyckades på något vänster halka mig tillbaka. Fick göra en pytte volt och sedan tillbaka på hinder nr. 9. Var annars rätt nöjd med rundan. Gick inte så jättebra för vårat lag idag men vi kämpade tappert och höll ihop!

Såhär såg det ut när jag NÄSTAN ramlade av, men kvar satt jag!



Vackra Heidi <3

Filmer är påväg upp! Lägger upp dem imorgon!
Postat av: anita björkman

Hon är sååååå vacker , HEIDI !

2012-03-19 @ 09:53:29
Postat av: linnea

SVAR; aw tack ska du ha! Vi får gymma snart igen!! På lördag?? Varje lördag skulle vi kunna köra, så det blir iaf en gång i veckan :) ooh.. sockersug.. det är svåra grejer men vänj dig vid äggröra ist! Om jag blir sockersugen efter träning så hinkar jag i mig vatten istället o sen gör jag äggröra o wooops så är sockersuget borta :) <3

2012-03-19 @ 20:05:55
URL: http://www.linneh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: