En blandad dag.

Publicerat 2012-03-07 20:16:40 | i kategori Vardag

Har haft en väldigt blandad dag, mitt humör går verkligen upp och ned just nu.

Magnum har det bra på skolan, han står i en utebox med uppvärmd vattenkopp och har en fjording i hagen bredvid sig. Klippte honom idag vilket han tyckte va väldigt läskigt så slutade med att jag fick knyta en jacka om hans huvud så gick det bra sedan. Idag tränade vi dressyr och det gick förvånansvärt mycket bra! Han kändes jätte fin och var loss och stadig. Dock fick vi hela tiden sakta av, göra volter osv eftersom Magnum rör sig mycket större än de andra hästarna i våran grupp, vilket resulterar i att vi hela tiden kommer ikapp dem om vi ska rida på volt, fyrkantspåret osv.

När jag kom hem försökte jag rida Heidi i den här halvstormen. Det blåser som sjutton. Fick inte direkt något vettigt ur ridpasset eftersom hon var så spänd och det gjorde mig frustrerad och irriterad. Mitt i allt kom min lillasyster och sa till mig att hon tyckte jag red fint, och hemsk människa som man är ber man henne att hålla käften och gå där ifrån. Dessutom fyller hon 11 år imorgon. Hemsk jag är...


This is me..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: