Ledig kväll

Publicerat 2012-03-12 19:21:20 | i kategori Vardag

Har en stalledig kväll eftersom Magnum åkt tillbaka till skolan och mamma fixade iordning år Heidi imorse. Hon ska ändå vila idag eftersom hon tävlade igår. Jag tycker det är skönt med lite stalledigt ibland. Då återkommer man med nytt sug och ny energi nästa dag. 

Magnum som vilade igår fick sig ett dressyr pass för Maggan Blom idag. Han är verkligen fin, tittar i spegeln så ofta jag kan eftersom han är så vacker! Han var jättefin i övergångarna idag och blev bara tung i handen vid enstaka tillfällen. Övade framdelsvändningar som han tyckte var lite svårt och i slutet blev det jobbigt, men han gjorde rätt ett par gånger iallafall. 

Nu när jag har en sälsynt hästledig kväll ska jag passa på att duscha riktigt länge och tvätta mina skitiga kläder. Jag har även köpt en påse med (dyyyrt) naturgodis som jag ska gotta mig med. Myskväll helt enkelt.

 
Civilklädd för en gångs skull, me and sis @ Teneriffa! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: