Misslyckad kväll

Publicerat 2012-03-02 03:05:51 | i kategori Vardag

Tyvärr blev inte utgången så rolig som jag hoppats på, så är det ibland. Det var segt på Coctails och inte så mycket folk. Dessutom fick jag lära mig hur man kan bryta ned en hel feststämmning på bara några minuter, enda ingrediensen är en riktigt bitter och oresonlig tjej så är allt förstört. suck...

Klockan är 3 på morgonen och det känns väldigt ovärt att jag slösade bort min dyrbara tid på det här sättet. Från och med nu ska jag sluta engagera mig i folk som inte ens kan sänka sig till den nivån när man kan säga "tack" när man ställer upp. Riktigt ruttet. Usch är bara så irriterad just nu.

Vi hörs imorgon istället. Då är jag förhoppningsvis lite gladare.
God Natt!
Postat av: Anita Björkman

Låt inte småaktiga människor förstöra dina dagar, kram...

2012-03-02 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: