Ny dag, Nya tag!

Publicerat 2012-03-22 06:31:19 | i kategori Vardag

Idag känner jag mig bättre efter att ha spenderat gårdagsnatten tillsammans med min vän spyhinken. Var så matt igårkväll så min kära vän Linnea ( http://linneh.devote.se ) red min fina Heidi åt mig. Hon gjorde det bra men det är mycket knappar som ska hittas. Men för att vara första gången kämpade Linnea på riktigt bra.

Nu är det torsdagsmorgon och jag har duschat och druckit lite iste. Min pojkvän borde komma hem från sitt nattjobb när som helst nu. Idag ska jag tömköra Magnum i skolan, ska bli riktigt spännande då jag bara longerat honom innan. Jag är en sådan människa som varit insnöad på att ridning är det enda sättet att motionera hästarna på har börjat få upp ögonen lite för andra metoder. Longera med inspänningar, tömköra osv. Jag älskar att testa nya saker hela tiden och se vad som fungerar på mig och mina hästar.

Om 25 min går bussen mot en ny spännande dag!
Skriver hur det gick ikväll. :)


Magnum <3
Postat av: linnea

Tack min vän för ridturen och ridlektionen kan man väl kalla det ;) Det var jättekul och vilken grymt FIIIIN häst du har! lilla hajdan ;) kramis <3

2012-03-22 @ 07:13:30
URL: http://www.linneh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: