Party Fredag!

Publicerat 2012-03-23 18:19:53 | i kategori Vardag

Sitter här nyduschad och ska snart börja fixa mig iordning inför kvällen grillfest med senare utgång. Ska bli jätte roligt! Har min kära förebild och kompis Carro Frisch här som kvällen party sällskap. Carro, ni vet hon som red EM på ponny, tävlar 150 hoppning osv osv osv... Som tävlar sådanna roliga tävlingar som jag också vill tävla.

Red Heidi en stund förut och Carro tittade på oss och vi försökte komma underfund med varför jag får känslan av att tippa åt höger hela tiden. Hoppade även ett par små språng. För mig kändes det som vanligt att jag hamnade åt höger men Carro kände inte likadant när hon fick sitta upp. Jag måste måste nog gå till en kiropraktor och kolla upp min stela kropp och få veta vad det är för fel på mig! Snyft... 

Men nu ska vi iallafall fortsätta med vårat och släppa allt som har med hästar att göra en stund. Party Party! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: