Tävlingskrångel

Publicerat 2012-03-17 22:37:51 | i kategori Tävling

Kollade nyss startlistan inför södertälje imorgon och jag står inte med i startlistan över huvudtaget... Skickade ett mail till dem och ska ringa till sekretariatet imorgon för att se vad som blivit tokigt. Pengarna från tdb är dragna så jag förstår inte vad problemet är!

Har haft mitt vanliga tävlingspyssel nu på kvällen. Trimmade Heidi på mitt nya kandar! Känns toppen och jag får verkligen fram den där känsligheten i henne. Nu vet jag ungefär vilken känsla jag ska sträva efter när jag rider henne på vanligt bett som jag brukar. Har inte planerat att rida på kandar varje dag men ibland är det kul!

Har duschat och flätat Heidi och putsat alla saker. Har även slängt mina vita ridbrallor i torktumlaren så det inte blir som det blev i eskilstuna när jag fick rida i dyngsura brallor, inte så nice nej.

En bild på Heidi iförd kandar! Vackra häst <3
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Lycka till imorgon, och hoppas att du får tävla! :



Svar. Okej, riktigt häftigt namn :D



Ja, precis, det är ju knappt så man orkar med sin egna häst dagen efter tävling, mest borsta av och mysa. Jag skulle nog aldrig orka med att ha insläpp och allt det efter tävling :)

2012-03-17 @ 23:27:53
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: