Väldigt aktiv jag är

Publicerat 2012-03-12 21:24:18 | i kategori Vardag

Har inte lyft min bakdel från sängen en enda gång sedan jag skrev det förra inlägget. Jag är ju alldeles för aktiv för mitt eget bästa ibland alltså... Har kollat massor med bloggar och kikat efter tävlingar. En tävling jag väldigt gärna skulle vilja åka på är Henriksdals Springtour. Verkar så maffigt! Men maffiga tävlingar kostar skjortan... Kanske kan åka nästa år om jag lyckats skaffa mig ett jobb och har råd att lägga ut på det. Vill så mycket men det kostar mycket för mina föräldrar med 3 tävlande ungar i familjen, och studiebidraget räcker inte ens till en uppstallning.

I Sommar kommer det ju en massa kul som Amatör tourer och rikshoppningar osv, det gäller verkligen att planera sina starter. Jag skulle vilja bo i skåne just nu, eftersom de har så sjukt mycket bra tävlingar där! Vad har vi här i mittsverige liksom? Globen, och dit får man slita arslet av sig plus lite till för att kanske få vara med. Annars är väll Norrköping Horse show det bästa som finns här...


Sputnik och jag på Norrköping Horse & Pony Show 2011.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: