We like to sleep all day and party all night!

Publicerat 2012-03-01 19:46:23 | i kategori Vardag

Ikväll är det alltså studentfest på Coctails´n Dreams här i Nyköping! Ska dit med mina underbara Öknavänner och är superladdad! Känns dock väldigt konstigt att jag ska springa rynt i ridstövlar hela kvällen... Men är det temafest så är det!

Var i stallet ock fixade förut och min klasskompis Sanna testade lite löslongering med Magnum. Det gick bra vad jag kunde se, är inte så jätte insatt i NH och sådant men det är alltid kul att lära sig något nytt!


Ja, varför inte gå tävlingsklädd på krogen liksom! ;)
Postat av: Sanna

Magnum va super duktig idag! :) :)

2012-03-01 @ 20:17:53
Postat av: Kristina Warg

Kul att du läser min blogg!:)

2012-03-02 @ 00:20:15
URL: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: