Idag är en viktig dag

Publicerat 2012-05-08 10:49:03 | i kategori Vardag

Idag kl. 3 ska jag iväg till Swenox och lägga svetsprov. Jag hoppas innerligt att det går bra och att jag kan få börja jobba så snart som möjligt! Tränade en hel del igår tills jag fick in bra flyt och känsla. Svetsning är verkligen en finkänsla och det krävs mycket övning. Kände mig lite ringrostig igår men kom igång efter ett tag. Bara hoppas att det går bra idag!

Igår red jag Magnum för första gången sedan han skadade sig. Skrittade lite på ridbanan medan Zabine red dressyr på Musse och sedan tog vi en liten tur i skogen. Travade ca. 10 m och kunde inte upptäcka någon hälta, skönt! Red sedan ut Heidi tillsammans med Bine och Sputnik. Sputnik är ibland lite jobbig att rida ut med eftersom allt ska gå så himla fort enligt honom vilket smittar av sig på hästen jag sitter på. Men det gick bra efter ett tag.

Sitter nu i skolan och väntar på att få åka härifrån och förbereda mig inför svetsningen! Nervöös!!


Jag kör mini-grävare.


<3
Postat av: Anita Björkman

Dont worry be happy.....

2012-05-08 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: