Life will find a way

Publicerat 2012-05-05 21:18:20 | i kategori Vardag

Har haft väldigt stressigt sista tiden. Sista veckorna i skolan, mycket som ska ordnas inför studenten osv. Jag är av någon anledning helt energilös och orkar ingenting just nu. Ska inte tävla föränn nästa helg och helt plötsligt ska jag göra hästskötarexamen nästa vecka.. Mycket på en gång.

Det roliga är att jag fått hem mina klänningar nu! Balklänningen är så gudomligt vacker, trodde aldrig jag skulle äga en sådan klänning. Kanske kommer upp bild här om så önskas? ;)

Nu ska jag fortsätta ägna kvällen åt mammas lite i efterskott 40-års fest!


Peace out!
Postat av: linnea

SVAR: javisst vore det! Står mellan kjolen och en klänning ;) <3

2012-05-06 @ 13:18:35
URL: http://www.linneh.devote.se
Postat av: anita björkman

Klart man vill se klänningarna ! !

2012-05-06 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: