Pannkaksstekning!

Publicerat 2012-05-30 16:51:12 | i kategori Vardag

Steker pannkakor för fullt. Mamma är på jobbet och mina syskon är hungriga.. Har fixat allt i stallet och ska snart ut och rida. Ska rida med Pelhamet för första gången på Heidi och med Magnum får jag se lite vad jag gör.

Igår vad jag btw och hopptränade med Heidi för Maja Heed. Det gick så himla bra! Vi tränade på att hålla jämna galoppsprång överallt och red mycket vägar och lite styrka med hjälp av 5 och enhalvor. Hon hoppade så himla fint trots att jag är dunderförkyld och var lite matt i kroppen. Maja berömde hennes bakbensteknik och det värmde gott i hjärtat. Fick sedan hoppa upp på en lite bråkig ponny som inte varit så snäll mot sin ryttare under träningspasset. Han var lite lurig och försökte sätta sin ryttare ur balans. Han försökte i början med mig men gav sig ganska snabbt. När sedan hans egen ryttare satt upp såg han nästan lite tacksam ut att bli av med mig. ;)


Inge fel på de bakbenen, fina häst. <3
Postat av: anita björkman

Snällt av dig att fixa pannkakor till syskonen!

2012-05-30 @ 20:18:10
Postat av: jessica

svar: haha nej shit vad pengar man skulle ha! :D

Man skulle kunna åka utomlands flera gånger om året och så! haha.. meeeen, livet med hästarna är alldeles för bra för att jag skulle kunna sluta med det! :)

Det är mitt liv och då får jag offra dom där utlandsresorna ;)

2012-05-30 @ 22:05:08
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: