Partykväll!

Publicerat 2012-05-31 14:44:27 | i kategori Vardag

Ikväll blir det med lite kort varsel studentfest i hamnen för min del! Ska iväg strax och köpa studentband och börja tagga inför kvällen, sånt här är så typiskt mig att komma på i sista stund haha. :) Men man lever bara en gång!

Innan det blir partajdags så ska det ridas och lite så :)
Uppdaterar antagligen lite bättre imorgon!


Ikväll ska det partas med min partybrud no. 1! Linnèa Hedström! <3
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

super fin blogg, följa varann via bloglovin ? :D

2012-05-31 @ 15:36:36
URL: http://vibymuppen.blogg.se/
Postat av: linnea

mitt jävla knä och mitt, faktiskt underbara, jobb kom ju ivägen :( Men på söndag då är det ju studentfest tema NOAS ARK - vilket betyder att du och jag börjar tagga redan nu! Och vi måste komma på något djur att klä ut oss till!! jag har några små förslag jag kan dela med mig av ... ;)

2012-06-01 @ 10:05:54
URL: http://linneh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: