Presentkort är de bästa priserna man kan få!

Publicerat 2012-05-30 13:56:28 | i kategori Utrustning

Förra året när jag tävlade Majpokalen med Sputnik så vann han presentkort på inte mindre än 600 kr på Avantia Fritid åt mig! Man kan väll knappast vinna något bättre än presentkort på tävling. Upptäckte igår att mina presentkort skulle sluta gälla i morgon så jag och mamma var tvugna att åka till Norrköping och använda dem.

Jag vill egentligen köpa en nya kavaj men med min fattiga studentplånbok så går inte det.

Jag köpte iallafall:
Grimma med ludd 75 :-
Sporrar med sporremmar 85 kr
Pehlham bett 380 kr
Deltor till bettet 129 :-

Har länge funderat på att testa Pehlham på Heidi då jag vet att hennes förra ägare red henne en del på det. Om inte annat så är det alla gånger bra att variera lite. Nu kan jag variera mellan tredelat, pelham och mitt kära kandar.




Postat av: Cassandra

Gromossen, Kiladalens tror jag det var!:) Ja han har varit skadad på v bakben, inte halt ändå. Men vi var inne och röntgade, böjprov och ultaljud och har var hel och fin så jag ska rida igång honom nu igen och kan troligtvis starta om 3 veckor om allt går som det ska:)

2012-05-30 @ 15:18:55
URL: http://cassandraankarskiold.blogg.se/
Postat av: Daniela

Var har du köpt schabraket och huvan du har på headern (fuxen)? Så snyggt!

2012-05-30 @ 16:09:07
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Anonym

I härstamningen skrivs Alltid hingsten först, sedan modern, streck till morfarn. Obs obs obs!!

2012-05-31 @ 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: