Prom 2012 - Tomorrow!

Publicerat 2012-05-24 18:49:46 | i kategori Vardag

Imorgon smäller det! Då är det äntligen dags för studentbal för våran skola! Ska bli såhäääääär jäkla kul! Har varit och småhandlat detaljer såsom smycken och lite nagellack så är jag helt super redo inför morgondagen.

Jag har bara ett litet problem; MINA BALSKOR HAR INTE KOMMIT ÄN!! Beställde dem i måndags och har hoppats innerligt på att de ska hinna fram i tid... stod 3-5 dagar leverans på hemsidan men de har inte dykt upp än! Om jag inte får dem i tid så har jag ingen aning om vad jag ska ha för skor!! Problem problem... Får hoppas att det ordnar sig..


Sånna här skor kanske man ska ha imorrn då? Heheheh....
Postat av: jessica

svar: jajjemen! :D de sög ut lite vätska och skit ur vadmuskeln så nu har svullnaden gått ner och det gör inte lika ont! :D (det gör fortfarande jävligt ont men inte tillräckligt för att jag ska låta bli att rida) haha!

2012-05-25 @ 17:13:18
URL: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Postat av: Sandra LINDBLOM

VIll du gästblogga på min blogg när jag är på Ponnyakuten?Skriv in allt med bilder till [email protected] så kan du få gästblogga på min blogg!

2012-05-26 @ 13:08:47
URL: http://slryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: