The last one is done!

Publicerat 2012-05-23 20:55:30 | i kategori Vardag

Nu är sista skoluppgiften färdigskriven och inlämnad! Imorgon är sista skoldagen som kommer bestå av uteritt med lunch ute i skogen, men jag överväger att stanna hemma för jag har 1 miljon saker att förbereda inför Fredagens bal. Eller ska man offra sig och dra iväg till skolan? Jag har inte riktigt bestämt mig än. Skönt känns det iallafall! Nu är det ledigt två veckor innan självaste studentdagen! AAAHHHHH JAG LÄNGTAR SOM EN GALNING!!!! På fredag lovar jag oxå att visa er balklänningen, har hållt den lite hemlig. ;)

Red ut mina båda stora en sväng förut också, så mysigt så men blev aningens myggbiten påväg hem med Heidi som var sist ut. Solade även en sväng tidigare på dagen och somnade som en stock. Var rätt slut efter att ha sovit knappt 4 timmar inatt. Vi vaktar ju Melody som nu har gått 4 dagar över beräknat földatum. Spännande!


Haha, Melody och Mamma.. xD
Postat av: Sandra LINDBLOM

han har alltid haft det här problemet :)

2012-05-26 @ 13:08:25
URL: http://slryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: