Välkommen till Sverige; Värmen!

Publicerat 2012-05-21 20:06:40 | i kategori Vardag

Det har vart så underbart varmt idag! Jag mår så mycket bättre när solen lyser och man kan klä sig lätt och bara njuta utomhus!

Idag har vi haft brännbolls match mot driftpersonalen och några lärare från skolan på Nynäs slott. Elevlaget fick tyvärr se sig slag¨na av drift-laget men vi kämpade väl! Efteråt blev det korvgrillning och fika.

När jag kom hem runt kl. 17.30 satte jag direkt igång i stallet. Heidi vilade idag eftersom hon tävlat i helgen så red bara Magnum. Red ut med Sanna och hennes fjording Chiccan. Var mycket mysigt. Galopperade Magnum ute för första gången sedan senaste skadan och han gjorde några små glädjebockar. Myspys. Nu ska jag ta tag i mitt livs sista skoluppgift; en jämförelse mellan sociala frågor Sverige vs Tyskland!


Hertzlichen willkommen, die Sommer!
Postat av: Anonym

När får vi se balklänningen?

2012-05-21 @ 20:43:58
Postat av: elina

älskar din header! ')

2012-05-22 @ 13:17:25
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: anita björkman

Fin sommarbild !Jag avundas dig inte ämnet du ska skriva om, men det fixar du...

2012-05-22 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: