Zabine & Sputnik regerar!!

Publicerat 2012-05-12 16:42:53 | i kategori Tävling

Min dag här på Skogslotten har varit rätt dålig. Gick inte in i 130i utan har bestämt mig för att endast hoppa 120 imorgon med så problemet inte blir större. Till skillnad från mig så har min syster haft en super dag! Seger i både Msv B och Msv A och Sputnik visade sig från sin bästa sida! Zabine red för kung och fosterland och tappade stigbyglarna i omhoppningarna. Imorgon ska hon ha mina breda stigbyglar så hon inte glider ur. Dessutom leder dem hela Majpokalen för tillfället!
Postat av: Daniela

Wow, så fin! Är det en ponny eller en storhäst?

2012-05-12 @ 21:52:09
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: