Smaskig Rubrik

Publicerat 2012-09-10 10:43:06 | i kategori Vardag

Mår inte så jätte bra just nu, får lite feberslängar då och då och halsen kliar. Har inte uppdaterat här så flitigt på sistone men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är lite tom i huvudet, beror säkert på att vi går mot kallare tider. Brukar kunna bli lite deppig då.
 
Red iallafall i sadeln som kom hem från ett par dagar sedan och det känns redan mycket bättre. Heidi kändes avslappnad och nöjd redan från början så det känns jätte skönt. Ska tävla i helgen, DM i vingåker som går i 125 cm. Då  ska jag fan inte ramla av... Bara andas och invänta hindren. Att det ska vara så svårt att bara sitta lugn inför. Jag får nästan panik och känner att jag måste göra något. Kontrollfreak kallas det visst? Bara att träna träna och träna!
 
Den 6,e oktober ska jag även starta en dressyrtävling. Suget har funnits länge men har inte hittat någon som passar föränn nu. Ska rida en LB:1. Tänkte även rida LA:1 men ångrade mig sedan och tänkte att det kan jag göra någon annan gång. Det blir första gången för mig och Heidi som ekipage så då ska vi väll börja lite lätt och roligt.
 
Btw så var Kung Sputnik iväg och vann en MSv B i Lördags och i Söndags blev min yngsta lillasyster Zamantha klubbmästare med Rollex för andra året i rad. Duktiga!
 
Over and out!
/Z
 
 
Postat av: anita björkman

Jag tror jag dånar.... ni är så himla duktiga alla syskonen, men ni har en duktig Mamma också ! Inför hindren kan du väl trycka ner rumpan o räkna.. prova. Stort Lycka till .. kram..

2012-09-10 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: