Plugga Dressyrprogram - Lättare än någonsin!

Publicerat 2013-04-12 20:50:50 | i kategori Vardag

Sitter och tränar på programmen som jag ska rida på tävlingen nästa vecka. Det är verkligen skit enkelt att lära sig program nu för tiden. Man söker bara på youtube så kommer det upp någon som rider och så sitter man med programmet i text bredvid och kollar samtidigt. Mer lätt att förstå programmet som står i text när man ser hur det ska se ut. Super smidigt! Det som blir nytt för mig och musse är att vi aldrig ridit på 20x60 bana förut men det verkade inte så krångligt så jag tror det kommer gå bra.
 
Imorgon ska jag till Björke med Musse och så ska vi träna på programmen och träffa de andra som ska rida i laget och så ska vi kolla lite på varandra och sådär. Kommer bli jätte roligt! :D
 
 
 
//Zandra
 
 
 
 
Postat av: Felicia

SV: Jaha då förstår jag! :) Kul att komma igång igen, jätte fin ponny desutom!

2013-04-13 @ 11:49:51
URL: http://riderstory.blogg.se
Postat av: Stina

Va fin han är lilla Musse! :) lycka till med dressyren :)

2013-04-19 @ 10:23:44
Postat av: leavanny.blogg.se

Snygg ponny :)

2013-04-19 @ 14:30:00
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: