Tävlingscomeback!

Publicerat 2013-04-06 10:52:19 | i kategori Vardag

Den 21 April bryter jag äntligen mitt nästan halvårslånga tävlingsuppehåll! Jag ska starta en LB:1 och en LB:2 (Lagklass) med finaste och duktigaste Musse. Musse är ju egentligen D-ponny men iår är ju reglerna nya så då får jag starta honom som storhäst ändå! Ska bli så himla roligt för jag har verkligen saknat att tävla dressyr på honom.
 
När jag fortfarande hade ponnyåldern inne så startade vi upp tom LA:1 i dressyr och har ridit mängder med fälttävlandsprogram. Det är alltid lika roligt att rida dressyr på världens bästa Musse!
 
 
//Zandra
 
 
 
 
 
Postat av: anita björkman

Han är så fin , ska bli spännande ....

2013-04-06 @ 11:39:41
Postat av: Felicia

Riktigt fin blogg & fina hästar!
Kul att du ska tävla igen, får jag fråga vrf du haft tävlingsuppehåll? :)
kram

2013-04-06 @ 16:39:10
URL: http://riderstory.blogg.se
Postat av: emelie

Så fin ponny du har:)

2013-09-30 @ 09:57:42
URL: http://komkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: