Heidi i Helsingborg

Publicerat 2013-02-08 01:13:17 | i kategori Vardag

Heidi har nu kommit fram till Helsingborg där hon och Carro ska tävla i helgen. Jag kunde tyvärr inte följa med och titta eftersom jag måste jobba den här sista natten. Iallafall så hoppar hon en 135 klass imorgon (idag, eftersom kl egentligen är över 12 men iaf.) och en 140 klass med GHS kval på Lördag. Statusen på tävlingen är Elit så det är en maffig tillställelse. Hur som helst så är det riktigt häftigt att min häst får vara ute på dessa stora tävlingar. Jag är en stolt ägare som sitter i matsalen på jobbet just nu. :-)
Postat av: Frida

Hej!
Undrar om du har någon bild på Sputnik som jag kan publicera i Welshponnynytt? Han har ju welshblod i sig och jag tänkte göra lite reklam för honom i vår medlemstidning.
Mvh Frida, redaktör WPN

Svar: Hej! Jo det är klart jag har! Går det bra om jag skickar dem till dig imorgon? Jag är inte hemma just nu :-) Vad roligt att han får vara med i eran tidning!
Zandra Svensson

2013-02-08 @ 19:22:16
URL: http://frida.info.se
Postat av: Frida

Hej!
Det går jättebra! Skicka på hotmailen. Glöm inte skriva fotografens namn. Tack snälla för hjälpen!
Mvh Frida

2013-02-09 @ 18:14:34
URL: http://frida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: