Mardrömsvecka

Publicerat 2013-02-15 22:01:56 | i kategori Vardag

Denna vecka har verkligen testat mina nerver. Det har varit väldigt mycket stress och känslor inblandade och dagarna har avlöst varandra stup i ett.
 
I Tisdags fick jag veta att jag skulle bli av med mitt jobb pga för hög sjukfrånvaro procent. Jag blev helt knäckt. Jag trivs så himla bra på mitt jobb och älskar mina arbetskamrater, många av dem har blivit mina nära vänner och det känns mer som vi är en larvig skolklass ibland än ett arbetslag. I Onsdags tog jag mig samman och fixade med mina sjukintyg (eftersom jag faktiskt har varit hos läkare en del under den här perioden). I Torsdags redovisade jag mina intyg och fick bekräftat att jag har haft en giltig orsak till min frånvaro och att min sjukprocenten inte längre är ett problem. Underbart! Men det är inte över föränn pappret på förlängningen skrivs, vilket borde bli någon gång i Mars eftersom min senaste förlängning går ut sista Mars. Puh! Har varit väldigt orolig och nedstämd under veckan och har haft flera hundra saker att göra på en gång.
 
Men nu är det fredag och jag har varit ledig hela dagen! Åkte till gymmet med en killkompis och sedan åkte vi runt och gjorde ärenden på stan och poppade musik i bilen, mycket trevligt! Imorgon ska vi även fira hans 20 årsdag så det blir fest hela kvällen. Det tror jag faktiskt jag behöver för att coola ner nerverna lite.
 
Heidi åker tillbaka till Hölö imorgon. I helgen som kommer ska hon till Borås och tävla på deras elittävling. Jag kan inte följa med denna gången heller då jag jobbar helvetesvecka, fem dagar plus helgen. Men jag håller tummarna från hemmaplan!
 
Hon är så brutalt vacker, fina Heidi <3
 
//Zandra
Postat av: anita björkman

Skönt att det löser sig med jobbet, det är hårda tider nu men man måste ju kunna få vara sjuk ! Äter du nåt vitamintillskott? Kanske nåt att fundera på ! kram..

2013-02-16 @ 11:01:00
Postat av: Caroline

kul att du blev nöjd:)ska bli kul att se det på sedan:)

2013-02-21 @ 23:45:07
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: