Mot Gymmet!

Publicerat 2013-02-03 14:09:13 | i kategori Vardag

Nu ska jag bege mig mot gymmet och träna tillsammans med Linnea. Min lediga vecka lider mot sitt slut och jag börjar jobba kl. 21.00 ikväll. Får se hur mycket jag kommer orka och hinna med nästa vecka, nattveckorna är rätt tuffa. Ger en fullständig rapport om gympasset sedan! Än så länge är det 2.5 kg down sedan årsskiftet! Mycket bra Mycket bra :)
 
Såhär smal och snygg vill jag bli igen! :) Bara att gymma på!
 
//Zandra
Postat av: Jessica

Så himla duktig du är som håller på att gymma! Skulle också vilja gymma men jag har inte tid.. Jag får göra det bästa av situationen hemma men det ger inte samma resultat ju :p

2013-02-04 @ 19:31:02
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: