"Premiärtur" Kimberly

Publicerat 2013-02-04 21:25:01 | i kategori Vardag

Jag och Zabine var iväg till ridhuset nu på eftermiddagen. Med i släpet hade vi Sputnik och Kimberly. Zabine red båda och jag gjorde några tappra försök att fota och filma, det vet vi ju alla hur lätt det är i ridhusmiljö.. Det var iallafall kul att få se Kimberly "in action". Vi har ju som sagt bara kunnat skritta på henne här hemma pga underlaget så det var kul att få se resten av hennes register. Hon funkar helt normalt och verkar snäll. Zabine kunde klämma åt med benen och tillrättavisa henne när det behövdes utan att det blev någon konstig reaktion.
 
Kimberly är ett tysktfött sto som är 6 år. Hon är tillsalu!
 
 
Blev inte så många bilder då det verkligen går jätte trögt att ladda upp idag och jag måste förbereda mig inför att åka till jobbet. Lägger upp fler bilder + en film på henne imorgon.
 
//Zandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: