Sputnik rules!

Publicerat 2013-02-23 18:30:00 | i kategori Vardag

Zabine och Sputnik var idag iväg och tävlade på Ekenryttarna i Norrköping. De skulle egentligen har startat säsongen förra helgen men då blev ju Musse både sjuk och skadad så de fick vända hem. Men det verkade inte göra något alls eftersom Syrran och världens bästa Sputnik åkte ifrån tävlingen med 2 st segrar och ett globengehäng. Toppformen verkar hålla i sig även detta år!
 
Zabine och Sputnik på utomhus SM i sommras!
 
//Zandra
 
 
 
 
 
 
Postat av: Sofia Eriksson

Åh va roligt att hitta till den här bloggen! Jag har haft inte mindre än två halvsyskon till Sputnik, både min nuvarande och min första ponny var/är efter Jesper! Dino var född -82 och slutade sina dagar i december 2005. Min "nya" ponny är född -01 och är således lika ung som Sputnik. Jag skulle bli jätteglad över att få mailkontakt med Sputniks "människa" så jag kan få lite mer info och kanske tillåtelse att lägga ut bild på honom på min blogg.

MVH

Sofia

2013-03-08 @ 11:54:12
URL: http://moflosfesterrw119.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: