Uppfräschning och gym

Publicerat 2013-02-02 14:52:29 | i kategori Vardag

Både jag och bloggen har fått en rejäl uppfräschning idag. Bloggen har fått ett helt nytt utseende tack vare duktiga Anna Form (Kan ni inte se den nya designen tryck F5). Är jätte nöjd och det är mycket roligare att blogga nu när bloggen är såhär fin.
 
Jag själv har också fått min en smärre uppfräschning i form av ett stenhårt pass på gymmet med både styrketräning och och kondition, plus en stund i solariet. Behövs nog dock fler minuter i solariet för min del då jag är typ genomskinlig som min mamma brukar säga, haha.
 
Nu närmast ska jag iväg till Västerljung för att trimma Heidi tillsammans med världens bästa Carro och sedan lämnar jag över Heidi till henne i en vecka. Medan Heidi är borta ska jag passa på att bekanta mig med nya pollen Kimblerly. Har inte gjort någon presentation av henne än då jag bara kunnat skritta på henne ute och därmed inte kunnat lära känna henne något, men det blir det ändring på snart hoppas jag. Nu måste jag sätta lite fart så jag inte kommer försent och får skäll av Carro! :)
 
Finaste hästen! <3
 
//Zandra
Postat av: anita björkman

Härligt Zandra , både kroppen o knoppen mår bra av gympa !

2013-02-02 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: