Veckan rullar på.

Publicerat 2013-02-06 20:32:00 | i kategori Vardag

Nu är det bara två jobbnätter kvar innan det är helg. Det är fördelen med nattveckan, att den går fort. Tråkigt dock att man knappt hinner med någonting eftersom man ägnar halva dagarna åt att sova. Försov mig till gymmet idag också så det blev inge av idag.. Var riktigt taggad då vi skulle ha tränat rygg och triceps idag. Igår körde vi igenom ben och axlar. Kan dessutom skryta med att jag gjorde 400 situps! Jag och Linnea fick dessutom våra träningsscheman igår, så nu är det ytterligare lite roligare när man tydligt ser vad man ska göra.
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket. Vaknade, red ut en kortis med Linnea och körde sedan Zabine och Musse på hoppträning. Jag och Musse ska förresten vara med i Div. 3 allsvenskan i dressyr iår, bland storhästar! Iår är det (vad jag förstått) nya regler som gör att man får gå upp och ned med D-ponnyerna utan konstigheter. Det ska bli sååå roligt! :D
 
Musse och Zabine i dressyraction.
 
//Zandra
Postat av: Jessica

Finponny! :D

2013-02-06 @ 21:14:46
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se
Postat av: anita björkman

Han är bra snygg, Musse ! Blir imponerad av 400 situps, fortsätter du så här med träning så blir du livsfarlig till häst när säsongen drar igång !

2013-02-07 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: