Gymmat

Publicerat 2013-01-13 21:20:16 | i kategori Vardag

Var med Linnèa på gymmet nu på kvällen. Jag har inte tränat alls den senaste veckan för att jag inte har känt mig kry men idag var det på det igen! Vi körde dock ganska lugnt idag då jag hade lite ont i magen och Linnèa hade nån sorts nackspärr (?). Iallafall, lite motion fick vi iallafall och det var skönt att få göra av med lite energi.
 
Sover förhoppningsvis gott inatt, har haft väldigt svårt att ställa om dygnet efter att ha jobbat natt och tror det är därför jag inte mått så bra. Imorgon är det dags för jobb igen, denna gången eftermiddag (jobb from. 14.00-23.15) och efter det är det dags för den hemska 7 dagars veckaninnan jag har en hel skön veckas ledighet. Får se vad jag tycker om första månaden med 4-skift sen.
 
Glad bild på mig och Linnèa. :)
 
//Zandra
Postat av: Vera

FIN BLOGG!

2013-01-23 @ 21:27:48
URL: http://jagponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: