Nu är jag igång igen!

Publicerat 2013-01-29 15:11:40 | i kategori Vardag

Har mått jättedåligt de senaste två veckorna och verkligen varit down. Varit hemma från jobbet och legat i soffan och bara mått allmänt dåligt. Men nu efter ett par besök hos farbror doktorn så mår jag alla tiders igen! Har varit glad och pigg och allt känns inte sådär tungt och träkigt som det gjorde innan. Att jag dessutom är ledig denna veckan (jobbar 4-skift så är ledig 1 vecka i månaden.) gör inte direkt saken sämre.
 
Igår införskaffades äntligen det där gymkortet och ett gäng fräscha träningskläder, nu kör vi!
 
Jag har även lyckats med bedriften att rida två dagar på raken. Det var alldeles för länge sedan jag red regelbundet och det känns i kroppen. När man inte ridit ordentligt på ett tag så inser man vilken grym träning ridning faktiskt är. Imorgon ska jag iväg på en hoppträning tillsammans med mina syrror och Linnea. Jag ska skutta Heidi för första gången på flera månader, det gäller ju att passa på när hon väl är hemma! :)
 
Min fina <3
 
//Zandra
Postat av: anita björkman

HÄRLIGT Zandra.. så ska det låta !

2013-01-29 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: