Nytt år, Nu börjar vi på ny kula!

Publicerat 2013-01-01 15:30:35 | i kategori Vardag

Välkommen år 2013!
Känns så skönt att 2012 äntligen är över. Mitt första år som Young Rider var inte direkt så bra som jag hoppats på MEN det här året ska jag anstränga mig mer och ändra på det som inte blev bra förra året! Bloggen tex. den har inte alls varit uppdaterad som den ska och jag har knappt bloggat något alls de senaste månaderna. Men det ska bli ändring på nu!
 
Mina mål för 2013;
x Jag ska kämpa för att gå ned mina 15 extra kilon som jag byggt upp under de senaste två åren med dålig kost och för lite motion! Började idag med att äta grönsaksbiffar och kokt ägg. Bye bye pizza och Mc Donalds, Hello salladen!
 
x Jag och Heidi ska komma igång tillsammans, träna regelbundet och bli stadiga i 130 och 135 klasser. Heidi tävlas även av Carro en hel del med sikte på större tävlingar!
 
x Jag hoppas på och ska förhoppningsvis få fast jobb inom de närmsta månaderna.
 
Fler mål än så har jag inte just nu och tre mål är väll alldeles lagom för att orka med och genomföra.
 
Heidi har verkligen blommat ut under hösten tack vare Carro, och 2013 hoppas vi på ännu fler roliga, stora och spännande tävlingar!
 
 
//Zandra
 
Postat av: zuzanna

Jätte fin blogg ! :)
Allt bra med dej ?
Kramar Zuzanna :3

2013-01-10 @ 19:56:22
URL: http://skimmelsto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: