Träningsdagbok

Publicerat 2013-01-05 16:36:18 | i kategori Vardag

Jag har börjat kartlägga mina träningspass och prommenader via en sida som heter shapelink.com. Där kan man bokföra allt ifrån vikt, träning, kost m.m. Började med det igår så är ännu ingen fantast på det men det är väldigt sporrande när man kan följa sin viktnedgång via diagram osv. Är det några av er som använder shapelink så lägg gärna till mig som vän. Mitt användarnamn är samma som mitt bloggnamn (Zwensson). Man kan utmana sina kompisar på div träningutmaningar osv.
 
 
Såhär ser mitt Schema ut än så länge och ska fylla på det. Mitt mål är att till en början träna minst en halvtimme varje dag. Nu ropar Zamantha på mig för nu ska vi ha lite syskon träning tillsammans. :)
 
//Zandra
Postat av: Mercedes

ser ut som en bra sida, själv använder jag funbeat.se i samband med skolarbete :)

2013-01-11 @ 13:57:38
URL: http://photobelle.blogg.se
Postat av: Anonym

Julia länkade dig

2013-01-18 @ 07:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: