Lediga veckan

Publicerat 2013-03-03 13:45:25 | i kategori Vardag

Min lediga vecka lider mot sitt slut, som vanligt har den gått alldeles för fort. Jag börjar jobba klockan 21.00 ikväll och sedan dröjer det ytterligare 3 veckor innan jag är ledig igen. Jag hade planerat att rensa ur min garderob på alla gamla kläder men det har jag inte hunnit med alls. Får ösa dessa 7 timmar som är kvar av min ledighet! Det ska annars bli skönt att komma tillbaka till jobbet, trivs så himla bra där. :)
 
 
//Zandra
 
 
 
Postat av: Jessica

Hur har du det med ridning och allt? :) Kommer jag se dig ute på några tävlingar snart? Saknar din härliga personlighet ute på tävlingarna ju! :)

2013-03-04 @ 14:55:42
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: